30 jan

Fredag och städdag igen, en vecka går väldigt fort.
Yes jag lyckades lägga in en linedance video. Hittade denna nya dans till en riktigt gammal goding.
För övrigt har veckan varit lugn och vädret har varit uruselt. Grått o trist o regn o blötsnö om vartannat förutom i söndags då vi hade sol och en helt fantastisk dag. Kändes som våren var på väg men......så var det naturligtvis inte. Inatt fick vi lite snö men den är redan på väg att försvinna. Lika bra det.
Igår räddade  jag livet på en spindel, ha ha. Den låg på golvet i vatten efter jag hade duschat. Jag fick upp den på ett papper och la den på elementet och efter fem minuter hade den försvunnit. Så säg inte att jag inte är djurvän. ;-)
Och vilka konståkningstjejer vi har, systrar dessutom och knep femte och sjätte plats i Globen. Hoppas det går bra för dem på lördag också.
Nej nu ska jag ta en promenad, ganska skapligt väder.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch