11 augusti

I går kväll var vi på Vallarna i Falkenberg för att titta på Campa i klaveret.  Vi har nog varit där varje gång ända sedan de startade, tror det var -96. I år var det den bästa på många år, man fick sig riktigt många härliga skratt. Nu är det bara till att vänta och hoppas den kommer på Tv så småningom. När man skrattar så tårarna rinner, då är det verkligt bra.
Idag har det blivit lite trädgårdsarbete i ett helt underbart väder och när jag ändå höll på så tyckte jag det var lika bra att rensa takrännorna också för jag såg när det regna så rann det över. Fram med stegarna och upp, bara det att jag hade vita shorts på mig och jag var inte särskilt ren när jag var färdig om man säger så. Nu är det upp till tvättmaskinen att visa vad den går för. Björn var i skogen några timmar för att leta svamp men han hittade inte mer än knappt en liter. Nu ska jag  titta på OS för att se hur det går för Emma Gren i höjdhoppen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch