Stranden

Hanna vill ha ett fodral till sin mobil och i förmiddag försökte jag knåpa ihop ett. Jag vet att hon egentligen vill ha ett som ser ut som en lovikkavante men det får bli till vintern. Det har varit 28 grader i skuggan idag och nu kl 19 är det 25 grader. För varmt att vara hemma i trädgården så det fick bli stranden i em. När jag kom ut var där också vindstilla fastän jag höll mig nere vid vattnet. Hur skönt som helst, lite senare började det blåsa lite lite. Det blev också premiärbadet i havet idag, riktigt skönt i vattnet. Fast det är ju som det alltid är när man ska ta första doppet, det känns ju svinkallt i början. Stannade där ute i nästan 4 timmar och jag tror i alla fall inte att jag har bränt mig.

Kommentarer

Ulla sa…
Jag var ju också där, var var du???
Premiärbad för mej med.
pysseliten sa…
Ja det kan man undra han håller på än vart igång i 14 timmar nu ute med poolbygget .Han brukar va den som inte ger sig . hoppas nu vädert håller i så han får premiär bada i helgen om det blir klart till dess . Både han och jag jobbar hela helgen så vi får hoppas att barna får nytta av den :)Härligt med standen så nära .
Kan tänka mig att det hur fint som helst .

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars