Sagobröllop

Helt underbart i parken i Laholm Kusinerna


Jag var också där! Vilket bröllop!!!! Helt fantastiskt, nog det vackraste och finaste bröllop jag någonsin sett. Bara sååå fint. Satt klistrad framför Tv;n tills det var slut, måste ju få se både tårtan och bröllopsvalsen.


Datorn havererade ju för mig för ett antal veckor sedan, vet inte vad jag gjort för fel. Men strunt samma, nu är den lagad i alla fall, men nu är det en massa nytt att vänja sig vid igen och det tar sin lilla tid. Har inte hittat mina mail eller kontakter ännu men det kommer kanske fram så småningom. Har i alla fall haft kärt besök av Clara i maj/juni en vecka och det är alltid lika roligt. Vi fick t.o.m några fina stranddagar, även om vi inte kunde hålla oss nere vid vattnet för vinden var för kall. Men i dynerna var det mycket behagligt. Hade också trevligt besök av A-C och K från Storvreta några dagar. A-C och jag tillbringade en dag i Ullared, och jag som inte skulle handla så mycket (hade ju varit där några veckor tidigare) handlade så klart mest. Trevligt hade vi. K följde med Björn till skogen och planterade, och efter vad jag hört så var han en hejare på att plantera. Målning av hus också kanske???? På söndagen då det även var mors dag fyllde min mor 90 år och A-C o K var kvar och på em åkte vi in och gratulerade henne. Detta hade hon nog inte väntat sig, att få besök från Uppsala. Efter det så styrde de kosan hemåt mot Storvreta. Sedan på onsdagen hade vi ytterligare en födelsedag CLARA fyllde 4 ÅR! Roligt och mysigt att hon kunde fira sin födelsedag här nere hos oss och så fick hon ju fira 4-årsdagen en gång till när hon kom hem. Vi hann också med ett besök på Våxtorps marknad på fredagen, en riktigt stor marknad som alltid är första fredagen i juni och likaså i september. Då är det folkfest. På lördag middag körde jag dem till tåget i Hässleholm och sedan blev det så tomt här hemma igen. I slutet av juli ses vi igen, verkligen något att se fram emot. Clara hann träffa kusinerna flera gånger också och det tycker hon är roligt, de går så bra ihop alla tre. Vi hann med en tur till vår nya fina lekplats i parken, där hade de roligt. Den är verkligen riktigt fin och det blommade fantastiskt när vi var där.





Kommentarer

Ulla sa…
Härligt att ha dej tillbaka. Och vilket fint album från Madeira.

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars