Sol varje dag, härligt.

Ska njuta en stund i trädgården också
Vilken fin midsommar vi fick, uppehåll och sol, kunde inte bli bättre. Igår söndag ringde grannen och undra om vi skulle med ut på en mc tur. Men Björn hade redan hunnit ge sig iväg, han skulle hugga gräs, som ska bli vinterfoder till hästarna. Hade han kommit hem en halvtimma tidigare så hade vi nog hunnit följa med. Får bli en annan gång istället. Jag tog min tvåhjuling utan motor och gav mig ut en timme på cykeltrimorientering och tog 4 kontroller. Det blev en liten nätt runda på 1 1/2 mil. På em tog jag en runda till, cyklade in till mor och på hemvägen tog jag en kontroll till, och denna runda blev 9 km. På kvällen körde vi ner till barnbarnen och jag och Jeanette tog en promenad på 5 km i det underbara vädret. Så nu har jag nästan fått motion för en hel vecka. Idag blir det gräsklippning.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars