Tiden bara rullar på

Längesedan jag skrev sist, var blir tiden av?? Har jag slöat till?? Har tagit mina morgonpromenader och gjorde så i går morse också fastän inte Ulla kunde gå med. Jag hade lätt kunnat struntat i det, men tog mig i kragen, hoppade ur sängen, på med kläderna och ut. Det är ju så skönt när man har gjort den där promenaden. Men idag var det värre, det blev sovmorgon ist. Varför?, jag ångrar mig nu.
Igår em var jag några timmar i Butik,n och när jag stängt gick jag o Hanna till biografen och tittade på modevisning. Det var: butik/n, shooz,visage och sollidens blommor. Fick se mycket fina kläder och skor, mycket häftiga träskor i olika färger och utförande och fantastiskt fina halsband o armband av blommor!! När blommorna vissnat kunde man bara byta ut till nya. Tjusigt.
Har också vunnit 2 biljetter till filmdagarna i Laholm, vann till en film som heter Pirret, handlar om en 5-årig flicka som upptäcker att hon kan flyga. Har inte tidigare hört talas om den så det kan bli spännande. Får se om Hanna vill följa med mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch