Inbrott

Jaha så var det då vår tur att få besök av ovälkomna gäster. Natten mellan torsdag o fredag hade vi inbrott i garaget och de tog en fyrhjuling och två motorsågar plus en del nycklar. De bröt upp dörren, rullade ut King Caben och stal fyrhjulingen som stod innanför. Man blir bara så förb.....d. Inte nog med att de tar saker, det ställer ju till en massa extra jobb, byta dörrar, byta lås osv. Fruktansvärt irriterande.
Jag kom hem från Knivsta idag, efter en hel vecka med Clara. Trodde jag skulle missa flyget, för när jag kom till gaten så stod det Stängd, och på tv monitorn stod det Omedelbar avgång och kl var 10 och planet skulle ju inte gå förrän 10:15. Men jag kom med i alla fall och Nette o barnen hämta mig i Ängelholm.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch