Helg

I fredags kväll var jag på vårfest i Hasslövs bygdegård med linedansarna. Vi var ca 45 st och åt god mat och dansade linedans och hade det jättetrevligt. Riktigt kul.
Lördag o Söndag har jag tillbringat i Lagagården, lagerutförsäljning för Klädkammaren, Offside, Pippilotta o Butik´n. Jisses med folk det vällde in när vi öppna i lördags kl 11, det blev proppfullt och trångt med en gång. Öppet till 16 och när jag kom hem var jag så trött, så trött. Idag var det dags igen kl 11 men nu kom folket lite mer jämnt fördelat, kul att se så mycket folk men konstigt att det var så få som jag kände. Kl 15 stängde vi och sedan skulle allt plockas ner i lådor och bäras ut i bilarna, inte lika roligt. Och ikväll är jag minst lika trött, men så har man ju fått en timmes mindre sovtid i natt på grund av sommartiden. Nu tar det väl någon månad innan man vant sig vid det, men det är ju skönt med de ljusa kvällarna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch