Lördag

Min novemberkaktus i full blom.

Vad fort dagarna springer iväg, hinner inte riktigt med (kan det bero på åldern?)
Jobbade i Nettes butik i måndags och det var riktigt roligt. I torsdags var jag duktig och var in och grävde min mors stora grönsaksland. Tur att jag åkte in för hon hade tänkt göra det själv, trots att hon är väldigt rörlig för sin ålder så hade det varit för strängt för henne. För övrigt klarar hon trädgården själv.
Pratade med Hanna i telefon i morse, de körde upp till Uppsala igår och igår kväll hade det snöat och det var helt snötäckt i morse, så de skulle ut och härja i snön idag. Kul, jag vill också vara med.
Ulla ringde precis och sa att gräsklipparmannen hade kört förbi. Häftigt, han startade i Haparanda och skall till Ystad.
Kolla Ullas blogg för där kommer nog ligga ett foto på honom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch