28 juni

Ulla o jag har blivit riktigt hurtiga. Kan det bara hålla i sig också så är det kanon. I måndags kl 07:30 tog vi en 1-timmes promenad med Molly. I tisdags kl 07:40 körde vi ut till Mellbystrand och utövade Qigong i det blåsiga och lite kyliga vädret. Stod stilla i en tim och gjorde olika rörelser med kroppen, och man blev trött!!! Var nog inte så dumt för mina stela axlar, kändes riktigt bra. Sedan skulle Ulla jobba onsdag, torsdag så jag gick själv 40 min på morgonen i onsdags och idag har jag varit och tränat 1 tim på morgonen. I går eftermiddag var Renate o Kurt här och drack kaffe. Trevligt, det var så längesedan. I eftermiddag har Björn o jag varit på begravning i Ysby kyrka för vår f.d granne Nils Larsson. Det var en fin begravning och väldigt mycket folk. Hela kyrkan var helt full. Det är svårt att förstå att Nisse inte finns bland oss längre, jag har svårt att ta in det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch