Cykling

Igår var det fint väder och blåste inte mycket. Vid middagstid bestämde jag mig för att ta en cykel tur istället för att bara städa och plocka. Och det blev en härlig runda på 3 timmar ut till Mellbystrand och där runt på småvägar som man aldrig kommer på annars. Så många fina nya hus och vackra trädgårdar det finns. Kul att se hur kreativa folk är, fast jag blev en aning avis också. Varför kan inte jag??. Det blev en glass på stranden också. När jag kom hem kom U in och prata. Hon har legat på lasarettet och man vet inte vad det är, de har tagit en massa prover. Hoppas det rättar till sig snabbt. På kvällen grillade vi tillsammans med U och H och R. Tusen tack för en trevlig kväll.
Idag är det också sol och riktigt varmt, blåser mer än igår. Nu på em ska vi till Vallarna i Falkenberg, hoppas vädret håller.

Kommentarer

Ulla sa…
TACK, för en trevlig kväll. Och det blev inte så mycket värre av vinet :)

Hoppas ni klarade er från regnet i eftermiddag.

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch