Sol idag också!!

Härligt, solen skiner idag också. Så mycket piggare man känner sig. Igår försökte jag mig på att virka en OS mössa. Skulle virka med nr 8 men det finns inte att få tag i, slut överallt. Jag provade med virknål nr 6 och försökte virka löst, fick riva upp några gånger men till slut blev detta resultatet, inte så tokigt, får duga.
Vi har nog världens tokigaste katt. Hon är helt galen i garn, ska bara slicka och slicka på det. Har stickat lite dockkläder och en vante låg på köksbordet. I morse då Björn kom upp satt katten på bordet och slickade som en galning på vanten. Verkar nästan som hon kommit på hur man tovar, för lite så såg vanten ut.
Snart ska jag ner till stan och köpa grönt garn så jag kan komma igång med mars-dockan och en röd blixtlås till dockans overall. Har fått dille på att sticka och virka,och det är ju så himla roligt.

Kommentarer

Katrin sa…
Tjusigt värre... och allt klär ju en skönhet!! kramisar
Ha, ha , ha!!

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde