Torsdag 24 jan.

Så här blev pepparkakshuset dec -07
Nya gardinernaNu kan jag fotogr. igen. Min kamera åkte med till Alsike i nov. och nu fick jag den med mig hem igen.
Idag åkte Björn med Knutters till Göteborg och Mc-mässan, N-A också. Då skulle jag o Lena hitta på något. Det började med att vi tog förmiddagsfikat här och då kom Emelie också med. Hon var ledig idag och det var kul förjag har inte träffat henne på länge. Sedan skulle hon hem o städa.
L o jag bestämde oss så småningom för att köra till Hyllinge och Familia, ingen av oss hade varit där tidigare. Jisses med affärer där var, men inte mycket folk. Naturligtvis handlade jag både det ena och det andra. Blev så glad för jag hittade panelgardiner till köket som jag tyckte om, hade tur också för det fanns bara ett par kvar. Dessutom var det halva priset, på hemtex.
Sedan hitta jag ett par svarta boots med liten liten klack, som jag kan ha på linedansen. Det har jag letat efter länge, för de jag har är totalt utslitna och jag har inte kunnat hitta några som verkat bekväma, förrän nu.
En mössa blev det också som jag kanske kan ha när vi ska åka skidor. Inget kul att prova mössor, jag ser inte klok ut, men det är ju ett måste för frysa vill jag inte. När jag kom hem sydde jag upp gardinerna och de kom upp i en flygande fläng. Jag blev riktigt nöjd.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch