Hemma igen

Kom hem i söndagskväll efter en riktigt mysig vecka i Alsike med lilla trollungen Clara. Såå härligt att få träffa henne igen. Hon växer så det knakar och är ju stora tjejen.

Det var inte så himla roligt att komma hem, jag hade inte städat bort julen innan jag åkte, tomtar överallt. Så fort jag packat upp mina grejer så åkte alla tomtar upp på bordet på 2a våningen. Adventsstakar och stjärnor likaså. Nu ska de bara ner i lådorna också. Fast julgranen står fortfarande kvar, har ju lovat Hanna o Gustav att vi ska ha julgransplundring, det hänger några godisbitar i granen, så den får väl stå några dagar till.

Idag har jag varit och inhandlat lite nya fönsterträd och krukor, och jag behöver nya gardiner till köket också, så julgardinerna hänger också kvar, ingen ordning alls.

Ikväll började linedansen igen, hade nästan tänkt strunta i det, men som väl var så gav jag mig iväg och det var jätteroligt, vi var 54 st. Kul.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch