Åsa-Nisse

Åter en kall natt -12, och jag verkar åka på en förkylning, inte bra.
I alla fall så var vi och såg Åsa-Nisse i gårkväll. Hade inte några större förväntningar på den efter som den fått dålig kritik. Men precis som tidigare har jag märkt att när filmer får dålig kritik så ska jag gå och se dem för i regel tycker jag att de då är bra. Så var det med Åsa-Nisse också, den var både rolig och underhållande med mycket skratt i en nästan fullsatt salong, och många många kända skådespelare. Den var riktigt rolig. Nästa film jag beställt biljetter till är Svinalängorna och Kokvinnorna och sedan blir det nog också filmen om Cornelis. Nu är jag på G riktigt när det gäller bio i alla fall.

Kommentarer

Ulla sa…
Åååå så bra att den var kul, vi kom inte iväg igårkväll. H har feber igen och ont i kroppen. Vad har ni två sysslat med??? Ni får ligga under VARSIN pläd och kurrera er nu, för en annan ska ju jobba. Krya på dej.
Anade nästan att ni inte kommit iväg. För jag såg att du hade tänt i scrapprummet. Håller koll på er ser du!

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch