Sliten

Före
Efter

Vad är det med mig egentligen? Får ingen ting gjort. Bara att inse, jag är för gammal för att vara uppe sent flera kvällar på raken. Var borta i fredagskväll, inte hemma förrän 1/2 2. I lördagskväll 50-årskalas i Ysby bygdegård, min kusin. God mat, bra orkester och full rulle från början. Hemma kl 02. Tala om att jag var sliten igår, söndag. Efter middag körde jag ut till Mellbystrand och kolla en visningslägenhet som var möblerad, en 2:a. Den var riktigt fin, skulle kunnat flytta in direkt och behållit möblerna också.

Vid 1/2 3 körde vi en runda med Roy o Margit och sedan bjöd de på fika i Killeröd och vi åt deras fantastiskt goda räksmörgåsar.

Det enda jag gjort idag är att jag nu börjat måla valvet i köket. Har fått för oss (mig) att vi skall ha nya köksluckor och nytt golv också, det är ganska slitet, ska bli kul men det är så svårt att bestämma vad man ska ha.

Kommentarer

Ulla sa…
Jaha vad var det jag sa.....Det blir mer än vad man tror när man ska måla om lite...

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde