Stora handlardagen







Idag hände det mycket. Vädret var regnigt och Björn hemma. Vi kom iväg till Ljungby för att inhandla mc-kläder till mig som jag skulle ha gjort hela året men aldrig blivit av. Nu blev det byxor och jacka i skinn. Jag provade både skinn och gortex men jag kände mig mest bekväm i skinn, fast jag hittade en jättesnygg jacka i gortex men byxorna var fula på mig, stora klumpiga knän. Nej det fick bli skinn och det känns bra. Sedan blev det hjälm och ryggplatta också. Så nu är det bara ut och åk. Men varför måste kläderna vara så tunga????
Efter att vi varit i Ljungby och även ätit middag så gick färden till Halmstad och Östra Lyckan och där köpte vi nya möbler till altanen. Vad tycks?, får vi godkänt???



Kommentarer

Ulla sa…
Jissus, det var inte skinnbyxorna som var på idag utan spenderbyxorna???

Men det var himla snyggt, både möblerna och kläderna, nu ska vi ut och "reisa"....
Anonym sa…
Glömde att säga det när vi pratade men jäkligt snygga möbler ni köpte (det sa Helena också när hon såg bilderna). /Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde