8 december

Herrarna har fått nya förkläden och är nu beredda att ge sig i kast med den årliga Pressyltan. Är lika högtidligt varje år, trevligt med traditioner.


Denna tomte fick jag av morfar på min första julafton. Nu är jag med denna bild med och tävlar om biobiljett. Får se hur det går, brukar inte ha tur i tävlingar.
Tomten har blivit lite skamfilad med åren, inte så konstigt han är ju 69 år.
Katten var också på han när hon var liten så mössan är bara halv.
Jag är väldigt glad i denna och att jag har den kvar.

Skulle lagt in en bild på getabocken som jag gjorde färdig härom kvällen, men fotona vill inte streama sig som de ska. Har fått gjort en ny stomme i år och den är ganska stor och stabil.
Idag blev det städning och bak av chokladbiskvier och saffransskorpor.
Nu är det snart dags att ta en runda med den lilla vovven.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch